Νίκος Χ. Λαγκαδινός: βιογραφικό σε γ΄πρόσωπο

935135_10200207790707720_1945803720_n

Ο Νίκος Χ. Λαγκαδινός, είναι δημοσιογράφος, μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ).

Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Θεατρολογία στο 8ο Πανεπιστήμιο του Παρισιού.

Εργάστηκε ως συντάκτης και αρχισυντάκτης στις εφημερίδες Ελεύθερη Γνώμη, Νίκη, Ενημέρωση, Βραδυνή, Ακρόπολις, Αθηναϊκή.

Υπήρξε μόνιμος συνεργάτης της ΕΡΤ με δεκάδες ρεπορτάζ και εκπομπές στο ραδιόφωνο (ΕΡΑ) και την τηλεόραση (ΥΕΝΕΔ, ΕΤ-2 και ΝΕΤ).

Ενδεικτικά είναι τα αφιερώματα στην τηλεόραση για τους Μάνο Λοΐζο, Νίκο Ξυλούρη, Ευάγγελο Αβέρωφ, Δημήτρη Ροντήρη, Κάρολο Κουν, για την τέχνη στην περίοδο της δικτατορίας κ.α.

Αξιοσημείωτη είναι και η σειρά (περίπου 45 εκπομπές) με τίτλο “Δημιουργοί στην περιφέρεια” που προβλήθηκε στην ΕΡΤ και για πρώτη φορά παρουσιάζονταν δημιουργοί με σημαντικό έργο που ζουν και εργάζονται στην ελληνική επαρχία.

Άλλες εκπομπές: “Και τέχνες …και γράμματα” (πολιτιστικό δελτίο τρεις φορές την εβδομάδα από την ΕΤ-2), “Το βιβλίο στην τηλεόραση”, “Tο πολιτιστικό μας σήμερα”, “Με τη φωνή του συγγραφέα” (ΝΕΤ).

Έχει ερμηνεύσει το ρόλο του Συμβολαιογράφου στο δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ της Δέσποινας Καρβέλα Και η ευχή των γονέων… αμήν” («Περισκόπιο»).

Έχει πάρει συνεντεύξεις από πρόσωπα της πολιτικής, των τεχνών και των γραμμάτων, όπως είναι οι: Ανδρέας Παπανδρέου, Μελίνα Μερκούρη, Ευάγγελος Αβέρωφ, Αντώνης Τρίτσης, Γιάννης Βαρβιτσιώτης, Κάρολος Κουν, Αλέξης Μινωτής, Νικηφόρος Βρεττάκος, Τίτος Πατρίκιος, Αλέξανδρος Κοτζιάς, Νίκος Σβορώνος, Ι. Θ. Κακριδής, Στρατής Δούκας, Γιώργος Ιωάννου, Γιάννης Σκαρίμπας, Νίκος Χατζηκυριάκος – Γκίκας, Δημήτρης Χριστοδούλου, Μίκης Θεοδωράκης κ.α.

Συνεργάστηκε με τα περιοδικά Θέατρο (του Κώστα Νίτσου), Τετράδιο (του Φώντα Λάδη), Βιβλιοθήκες και Ενημέρωση (της Ένωσης Ελλήνων Βιβλιοθηκαρίων), «Θ» (του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών), Χρονικό (του Ασαντούρ Μπαχαριάν), Πολιορκία (του Γιάννη Εμίρη), Αιολικά Γράμματα (του Γιώργου Βαλέτα), ΕΝΑ, Δελτίο Δημόσιων Βιβλιοθηκών κ.α.

Σχεδίασε την εφημερίδα Τα Μέσα (εβδομαδιαία εφημερίδα για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας).

Εκδότης και διευθυντής του θεατρικού περιοδικού Δρώμενα και του περιοδικού Και τέχνες και γράμματα Κ.ΛΠ.

Μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974.

Εργάστηκε στο Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, ενώ υπήρξε μέλος αρκετών επιτροπών της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ: Επιτροπή Νεολαίας, ΚΕΜΕΔΙΑ, Επιστημόνων και Καλλιτεχνών, Πολιτισμού.

Ήταν διευθυντής στο περιοδικό Αγωνιστής (της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ) και στην εφημερίδα Μαθητικός Αγώνας (1974-76) της Πανελλήνιας Αγωνιστικής Μαθητικής Κίνησης (ΠΑΜΚ).

Εργάστηκε ως συντάκτης για θέματα πολιτισμού, στη συνέχεια ως αρχισυντάκτης και διευθυντής στην εφημερίδα Εξόρμηση (μέχρι το 1997).

Επιμελήθηκε τις εκδόσεις:

Το όραμα του Ρήγα / Ο Ρήγας στις παραδουνάβιες ηγεμονίες (έκδοση του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων).

Αντίσταση κατά της δικτατορίας, 1967-1974 του Παναγιώτη Κρητικού.

Λέξεις και χρώμα / Σπουδή για το περιβάλλον. Λεύκωμα με χορηγό το Θεραπευτήριο “Υγεία”, όπου ανθολογούνται χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι της νεοελληνικής ποίησης και ζωγραφικής.

Τα βιβλία της Λίζας Μιχελή: Η Αθήνα σε τόνους ελάσσονες, Πειραιάς – από το Πόρτο Λεόνε στη Μαγχεστρία της Ανατολής, H Αθήνα των Ανωνύμων, Αιγαίο, Προσφύγων βίος και πολιτισμός, Το τετράδιο της Ερατώς, Αστυγραφία της ελάσσονος Ασίας.

Ο Ύλας της Μάνιας Σεφεριάδη.

Αιγαίο, ελληνισμός μέσα στους αιώνες (έκδοση του Υπουργείου Αιγαίου).

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου – Μηνύματα 1962-2001. Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου. Σειρά: Περί Θεάτρου. Κέντρο Καλλιτεχνικής Πράξης, Τρίπολη 2001.

Έχει διδάξει σε σεμινάρια, λογοτεχνία, θέατρο και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Υπήρξε σύμβουλος στο Υπουργείο Πολιτισμού (υπουργοί Μελίνα Μερκούρη, Θάνος Μικρούτσικος, Σταύρος Μπένος) και για δύο χρόνια υπεύθυνος συντονιστής του προγράμματος “Εθνικό Πολιτιστικό Δίκτυο Πόλεων” (ΕΠΔΠ).

Κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Υπουργείο Πολιτισμού προώθησε την οργάνωση και λειτουργία των κέντρων του ΕΠΔΠ στις πόλεις Λάρισα, Ιωάννινα, Βέροια, Χανιά, Αργοστόλι – Ληξούρι, Δράμα, Καστοριά, Φλώρινα, Τρίπολη και αλλού.

Διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κέντρου Καλλιτεχνικής Πράξης Τρίπολης και του Φεστιβάλ Θεάτρου Τρίπολης.

Έχει γράψει :

  • 1896, οι πρώτοι διεθνείς Ολυμπιακοί Αγώνες (έκδοση του Τμήματος Ιστορικού Αρχείου της ΑΕΕΓΑ “Η Εθνική”, 1996),
  • Μαλλιαροπούλειο Θέατρο (έκδοση: Κέντρο Καλλιτεχνικής Πράξης, Τρίπολη, 2000).
  • Το Θέατρο στον 20ό αιώνα / όροι, θέατρα, σχολές και μικρή βιβλιογραφική καταγραφή (έκδοση: Κέντρο Καλλιτεχνικής Πράξης, Τρίπολη, 2000).
  • ΑΡΧΑΙΑ ΣΤΑΔΙΑ, λίκνο του ευ αγωνίζεσθαι (έκδοση: Κατερίνα Παναγοπούλου, Αθήνα 2000).
  • Το Αιγαίο μέσα στο χρόνο. Κείμενα: Νίκος Χ. Λαγκαδινός, Ανδρέας Βλαχόπουλος, Γιάννης Ηλ. Εμίρης. (έκδοση: Υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αθήνα 2005)
  • Καλύτερα τύψεις παρά απωθημένα (εκδόσεις Άγκυρα)

Έτοιμα για έκδοση:

  • Η δική μας μεταπολίτευση
  • Ο Γιώργος Μιχαηλίδης και το Ανοιχτό Θέατρο
  • Ο Μίμης Κουγιουμτζής, ένα παιδί του Θεάτρου Τέχνης
  • Τα καρναβάλια στην Ελλάδα και τον κόσμο

26 σκέψεις σχετικά με το “Νίκος Χ. Λαγκαδινός: βιογραφικό σε γ΄πρόσωπο

  1. Φίλε κ. Λαγκαδινέ
    Χάρηκα τον πολύ όμορφο χώρο σας που τον περιδιάβηκα με πολύ ενδιαφέρον. Θα σας επισκέπτομαι συχνότερα τώρα που σας βρήκα. Να θάλλετε πνευματικά όπως πάντα.
    Φιλικά – Φαίδων Θεοφίλου

  2. Κύριε Λαγκαδινέ
    εάν βρεθείτε στο φεστιβάλ θεσσαλονίκης σας προσκαλώ στην προβολή του ντοκ. που ετοίμασα.
    Προσπαθούμε παρά τα προβλήματα να δημιουργήσουμε κάτι…

    LiveAndLetLive

    Δημήτρης Τσαφέντας: Ένα οδοιπορικό στην πολυτάραχη ζωή του

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Μια άγνωστη πτυχή της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας φέρνει στο φως

    το ντοκιμαντέρ LiveAndLetLive , που προβάλλεται φέτος στο 10 Φ εστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

    Το έργο του Μανώλη Δημελλά αποτελεί ένα οδοιπορικό στη ζωή του Δημήτρη Τσαφέντα , του ανθρώπου, ο οποίος το 1966 δολοφόνησε τον πρωθυπουργό της Νότιας Αφρικής, «αρχιτέκτονα του Άπαρτχαϊντ» , Χέντρικ Φερβούντ, βάζοντας τη χώρα στον δρόμο, που αργότερα οδήγησε στην απελευθέρωση του Νέλσον Μαντέλα.

    Τα κίνητρα της δολοφονίας παραμένουν μέχρι σήμερα αδιευκρίνιστα. Ο ίδιος ο Μίμης Τσαφέντας δεν δικάστηκε ποτέ ουσιαστικά για το έγκλημά του, έζησε τα επόμενα χρόνια του στις φυλακές υψίστης ασφαλείας της Πρετόριας και πέθανε ξεχασμένος σε ψυχιατρική κλινική το 1999.

    Το LiveAndLetLive φιλοδοξεί να φέρει σε επαφή το κοινό της Θεσσαλονίκης με μια πιο ενδιαφέρουσες και δραματικές πολιτικές δολοφονίες της σύγχρονης ιστορίας.

    Συμμετέχει στο επίσημο πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ, στην Ενότητα «Η καταγραφή της μνήμης» και μεταφέρεται στην κινηματογραφική αίθουσα Φρίντα Λιάππα την Τετάρτη 12/3 στις 18:00 και την Παρασκευή 14/3 στις 18:30 , στην αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη.

    «Αν λησμονήσουμε τις αξίες μας, αν ξεχάσουμε τι πάει να πει άνθρωπος, αν κρίνουμε τον διπλανό μας από το χρώμα, από τη μυρωδιά ή από το αν μας μοιάζει ή όχι, τότε άνθρωποι σαν τον Μίμη Τσαφέντα θα αλλάζουν την ιστορία σαν θεοί και εμείς θα αναρωτιόμαστε ήταν τρελός ή ήρωας;»

    Δείτε το TO TRAILER στο: http :// www . youtube . com / watch ? v = gSUodMN 3 Hes

    http :// tdf . filmfestival . gr / default . aspx ? lang = el – GR & loc =3& page =697& SectionID =17& MovieID =78 site του Φεστιβάλ ντοκ. Θεσσαλονίκης.

  3. Kαλημέρα όλη η μέρα, στην πόλη της Αθήνας, όπου τόσο πολύ αγαπήσαμε. Ακούραστε εργάτη και «Άνθρωπε» της δημοσιογραφίας. Δεν μπορώ ποτέ να ξεχάσω!..Σε θυμάμαι σκυφτό πάνω απ τα χαρτιά…να παλεύεις ολομόναχος…με χίλιες αντίξοες συνθήκες στην …εξόρμηση. Ας κρατήσουμε όσο μπορούμε το συναίσθημα, για να κάψει η λογική μας το κενό, αυτό που στολίζουν τα …ωραία ενδύματα. Κι όταν το ρούχο μείνει άδειο, τότε οι άνθρωποι δε θάχουν τίποτα για να κρύψουν, γιατί θα νιώσουν το φως, αυτό που πράγματι είναι η ύπαρξή τους. Αυτήν, που γυρεύει δικαίωση. Τα σώματα που έγιναν ήρωες! Τα σώματα που αγωνίζονται!Τα σώματα που έντισαν κάποτε οι αρχαίες υφάντρες και στις ημέρες μας οι μηχανές της τεχνολογίας! Τα σώματα που αγαπήσαμε κι αγαπήθηκαν!..Με πόσα υφάσματα θα τα στολίζουν οι μόδιστροι για να φαίνονται ωραία; Και το βλέμμα πάει ως εκεί κι επιστρέφει, γαιτί μέσα τους κουδουνίζει το κενό. Το άδειο ένδυμα ψηλαφώ με τα παιδιά του μέλλοντος σε παλκοσένικα κοινωνιών, σε τηλεοπτικά παράθυρα, σε συνελεύσεις πολιτικών…για να βρω λίγο συναίσθημα να ζημώσω τη λέξη «Ανθρωπιά». Ξέρω, ξέρω τι θα πεις…Αλλά, ως πότε θα γινόμαστε καύσιμο της ύλης;Με την αγάπη μου, «καλημέρα», Νότα Κυμοθόη

  4. Αγαπημένε μου φίλε Νίκο, εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Μια Ανάσταση πραγματική κι όχι αυτή της «γαρδούμπας και της μαγειρίτσας, του σουβλιστού αρνιού και του κόκκινου αυγού». Σήμερα Μ.Πέμπτη, όλες οι ορθόδοξες εκκλησίες θρηνούν, καθώς περιφέρεται ο εσταυρωμένος Χριστός. Οι όσοι πιστεύουν θα νιώσουν και το Φως της Ανάστασης, οι άλλοι θα έχουν τη γεύση μόνο των πιο πάνω εδεσμάτων. Οι όσοι πιστεύουν κατανοούν το νόημα αυτής της σταύρωσης. Οι άλλοι ακόμα θα απορούν γιατί οι «ληστές» υπάρχουν και μας ρουφάνε το αίμα με το μπουρί της σόμπας. Αυτόν γύρεψαν να ελευθερώσουν…το ληστή…και σταύρωσαν έναν αθώο, έναν δίκαιο που δεν έβλαψε κανέναν!
    Αυτόν οπού επάνω στο Σταυρό γύρεψε νερό και του έδωσαν ξύδι! Κι απορούμε σήμερα όλοι για τα μολυσμένα νερά της γης, από τα χέρια των σύγχρονων…στρατιωτών. Κι απορούμε για τα ανύπαρκτα νερά και το πρόβλημα του πλανήτη γη.Κι απορούμε γιατί υπάρχουν παντού …ληστές!
    Θυμάσαι στην «εξόρμηση» που ήθελαν να μας πληρώσουν με «μετοχές»; Πάσχα ήταν, όπως και τώρα, μια περίοδος προεκλογική το 1989, δεν πλήρωναν μισθούς και ήθελαν να πάρω/ουμε, με το ζόρι μετοχές, της «εξόρμησης»! Αλλά με αυτές δεν μπορούσαμε να αγοράσουμε μήτε ψωμί από το φούρναρη, μήτε γάλα για τα παιδιά μας, μήτε κρέας από το χασάπη.Τα βούλιαξαν όλα, τότε. Θυμάσαι κι εσύ, όπως θυμάμαι κι εγώ, όπως θυμούνται και οι άλλοι, όσοι ζουν ακόμα.
    Οι νεότεροι, δεν ξέρουν τίποτα…
    Σου εύχομαι να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδιά σου. Νότα Κυμοθόη

  5. Αγαπημένε φίλε Νίκο, το 1995 μέσα από τα έργα ζωγραφικής μου που είχα εκθέσει εκείνη την εποχή ήταν και η σειρά «ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ»με έργα για το περιβάλλον που εμπνεύστηκα σε σχέση και με την ποίησή μου τότε. Ένα από αυτά βρίσκεται ακόμα στα χέρια μου. Κάποια χρόνια πριν στη Ν. Ιωνία μεταξύ των αποφοίτων της Σχολής Καλών Τεχνών σε μια ομαδική έκθεση έδωσα ένα έργο μου της σειράς «ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» το οποίο βγήκε σε αφίσσα με τον τίτλο αυτό και το όνομά μου και αναρτήθηκε στην περιοχή και στο κέντρο της Αθήνας. Στην έκθεση ήρθαν αρκετοί φιλότεχνοι. Αργότερα το Φεβρουάριο του 2006 στο Λογοτεχνικό περιοδικό «νέα σκέψη» τεύχος 487 έχει εξώφυλλο με την άδειά μου φυσικά το έργο αυτό, με το όνομά μου απο κάτω και τον τίτλο «ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ». Χαίρομαι που εμπνεύστηκαν από το έργο μου στο ΥΠΟ,΄αλλά δεν θα έπρεπε για λόγους ηθικής να ρωτήσουν για την ιδέα αυτή; Θα μου πεις…»η τιμή τιμή δεν έχει και χαρά σ’ όποιον την έχει»…γιατί ως φαίνεται μετά από όσα έγιναν με τον Γ.Γραμματέα συνεχίζουν τώρα να κλέβουν και τις ιδέες των Δημιουργών…Τόσο πολύ έχουν στερέψει από ιδέες λοιπόν και τόσο πολύ τους άρεσε ο τίτλος…καθώς τον έκαναν …συραφή μαζί με τον τιτλο «4 εποχές» του Vivaldi και τον έκαναν θεσμό…Τι να πω; Το έργο κυκλοφορεί και στον οδηγό της πόλης της Κηφισιάς…Αν θες να το δεις, έλα στην ομαδική έκθεση ζωγραφικής στις 21/5-30/5 στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά. Θα σε περιμένω,Νότα Κυμοθόη,Ζωγράφος-Συγγραφέας

  6. Γιατί Νίκο μου δεν μπορώ να βρω το Ε mail να σου λέω πότε – πότε και δυο λόγια ιδιαιτέρως; Μήπως είναι εύκολο να μου το στείλεις; Ή είναι απόρρητο;

  7. Φίλε Νίκο χαίρε!
    Και πάλι συγχαρητήρια για το πολύτιμο ιστολόγιό σου που μας κρατάει ενήμερους για όλα!
    Εμείς τον χειμώνα στο ΘΕΑΤΡΟ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ θα ανεβάσουμε μια σύγχρονη κωμμωδία πολύ ξεχωριστή,κι ήθελανα σου στείλω το Δελτίο τύπου μας και μια φωτογραφία που είμαστε με την Ελένη Γερασιμίδου και την Άντρη Θεοδότου, αλλά δεν έχω το ημέιλ σου.

    Νά ‘σαι καλά και Καλό Καλοκαίρι

    Αννίτα Δεκαβάλλα

  8. Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον που εκφράσατε και την υποστήριξη σας στα πρώτα βήματα της Ομάδας Χορού και Θεάτρου Asomo4 δημοσιεύοντας στην ιστιοσελίδα σας την παράσταση mikrosprigkipas_B612.

    Με εκτίμηση,
    Αλίκη Αρναούτη, Σοφία Κάσσαρη και Μόνικα Κολοκοτρώνη

  9. Το όνειρό μου ν’ ανεβάσω τις Βάκχες του Ευριπιδή απο το 1995 σε παράσταση,ύστερα από 13 χρόνια επιτέλους πραγματοποιείται.

    Οι αρχαίες ελληνικές τραγωδίες, εκτός από συγκλονιστικά έργα τέχνης, είναι οι βατήρες του δυτικού πολιτισμού, η απαρχή δηλαδή του πολιτισμού μας – γι’ αυτό και ωφείλουν να μας αφορούν περισσότερο από οποιοδήποτε είδους θεάτρου.Στόχος της σκηνοθεσίας μου για την εν λόγω παράσταση δεν είναι να παρουσιάσω ένα υπερθέαμα,αλλα να προσπαθήσω να κατανοήσω και να ερμηνεύσω την διάνοια του Ευριπίδη: το νου και τη σκέψη του, την ποίηση και τον τρόπο που χειρίζεται το μύθο. Το σκηνικό που επέλεξα να χρησιμοποιήσω είναι πέρα για πέρα λιτό,κι αυτό γιατί, κατά την γνώμη μου, υπερθέαμα είναι το ίδιο το έργο του Ευριπιδη από μόνο του: η δωρικότητα του λόγου του και ο ύμνος στο μεγαλείο του γυναικείου φύλου .

    Είναι η δεύτερη φορά που σκηνοθετώ αρχαίο δράμα και έργο του Ευριπίδη και η πρώτη φορά που περιοδεύω στο εξωτερικό με το Θεατρικό μου Σχήμα ,φιλοξενούμενος από πολιτιστικούς φορείς περισσοτέρων των 10 χωρών έχοντας την τιμή να τελεί η παράστασή μου υπό την αιγίδα των ελληνικών Υπουργείων Εξωτερικών, Τουριστικής ανάπτυξης, Μεταφορών και Επικοινωνιών, του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού του Υπουργείου Πολιτισμού, όπως επίσης και του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας , έχοντας επίγνωση της ευθύνης να εκπροσωπεύσω με την θεατρική μου παραγωγή το ελληνικό πολιτισμό και το ποιοτικό ελληνικό θέατρο στο εξωτερικό .

    Παρόλο που επέστρεψα πρόσφατα στο καλλιτεχνικό στερέωμα,ύστερα από οικειοθελή μου πενταετή απουσία ,πιστεύω πολύ σ’αυτό το καλλιτεχνικό μου δημιούργημα που ξεκίνησα,επιμελήθηκα και ολοκλήρωσα πάντα καθοδηγούμενος από την δική μου αισθητική και σκηνοθετική άποψη, η οποία και ακολουθήθηκε πιστά κι από όλους τους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασής. Δεν γνωρίζω πώς το εκάσοτε κοινό θα εισπράξει αυτή μου την έμπνευση ,ωστόσο είμαι εξαρχής ικανοποιημένος που θα παρουσιάσω ένα εικαστικό δημιούργημα που θα αντανακλά εξ’ολοκλήρου την προσωπική μου θέση και ερμηνεία της εξαιρετικής τραγωδίας του Ευριπίδη.Θεωρώ,παρ’όλα αυτά,πως ιδανικός θεατής για την παράστασή μας θα ήταν εκείνος που έχει την ίδια νοοτροπία με εκείνη ενός αρχαίου θεατή: να γνωρίζει το μύθο και να προσέρχεται στο θεατρο προκειμένου να δει τη συγκεκριμένη καλλιτεχνική διαπραγμάτευσή του.

    Η σημερινή εποχή χρειάζεται ανατροπές, προτάσεις,μανιακούς εργάτες της Τέχνης με βαθιές γνώσεις ,με διεθνή εμπειρία, επαφές με πρόσωπα και θεσμούς, κριτήριο,θάρρος και διάθεση «διακινδύνευσης». Πρωτίστως χρειάζεται ελεύθερους ανθρώπους που να μην υποτάσσουν την σκέψη τους και τις επιλογές τους ούτε στα κλισέ του καλλιτεχνικού γίγνεσθαι,
    ούτε στις πιέσεις που είναι μοιραίο να τους ασκηθούν. Παντού ασκούνται πιέσεις από πολιτικούς, από τον τύπο, από φίλους και γνωστούς. Η ελευθερία μας εξασφαλίζεται,σε μεγάλο βαθμό, από την δυνατότητα να είμαστε δημιουργικοί,ανατρεπτικοί,πρωτότυποι, αντισυμβατικοί,πνευματώδεις αλλά και ζωηροί, μοντέρνοι, χωρίς να αφορά κανέναν άλλο πέρα από εμάς
    και τους οικείους μας.

    Η καλλιτεχνική παραγωγή δεν είναι μια απλή παραγωγή ωραίων ήχων,εικόνων,χορογραφιών,πρόζας. Το καλλιτεχνικό προϊόν(όπως είναι η παράσταση «Βάκχες»),δεν θα υπήρχε ερήμην της ζωής, όψεων αυτού που θα συμβεί, της ερμηνείας τους. Βλέπετε η κουλτούρα δεν είναι ένας προστατευόμενος χώρος ,όπου καλλιεργούνται βεβαιότητες, αλλά ένα άγριο τοπίο ιδεολογιών και αισθητικών-και καμιά φορά-προύμμφανιζόμενες-πλην ,όμως, ταλαντούχες- ηθοποιούς, που ανήκουν στην ίδια γενιά «πέρα από το πόσο γνωστές ή όχι είναι», είναι η ανάγκη μου να δουλεύω με ανθρώπους που έχουν να μου προσφέρουν και να μοιραστούν μαζί μου την ενέργειά τους, το πάθος τους για το θέατρο και την φιλοδοξία τους να αποδείξουν στον εαυτό τους και στους άλλους ότι αξίζουν να πατάνε το σανίδι. Επιθυμώ να συνεργάζομαι με ανθρώπους που ονειρεύονται,ελπίζουν, ρισκάρουν και κυρίως δεν θεωρούν ότι ξέρουν τα πάντα……

  10. Λαγκαδινέ μου,
    με τη σκιά των νεράιδων του Αη Γιώργη κι ευχή για μια αντάμωση!
    κόντρα στους καιρούς μουσούδια αγαπημένα!

  11. Νίκο, δεν ξέρεις πόσο χάρηκα όταν πέρασα, τυχαία, από την ιντερνετική γειτονιά σου.
    Δεν ξέρω που βρίσκεσαι και τι κάνεις. Αλλά εύχομαι να είσαι καλά και να δημιουργείς.
    Πάντα θα θυμάμαι τα χρόνια της «ΕΞΟΡΜΗΣΗΣ» κι εκείνους, τους λίγους, που παρέμειναν ιδεολόγοι… Που δεν πουλήθηκαν…Που δεν εξαργύρωσαν…
    Ο χρόνος, όπως σχεδόν πάντα, ξεχώρισε την ήρα από το στάρι.
    Θα χαρώ να μάθω νέα σου. Χρήστος Αντωνόπουλος.

  12. Ευχαριστούμε πολύ για τη δημοσίευση του «Συντηρητή» που θα παιχθεί στο Κέλυφος 6 Νοεμβρίου. Μεγάλη χαρά μας να έρθετε να γνωριστούμε. Ποιο είναι το μέιλ σας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας παρακαλώ?
    Μαρία Αναγνωστοπούλου για το ΚΕΛΥΦΟΣ

  13. Δεν άφησα ειδοποίηση! Τέλος πάντων επαναλαμβάνω. μεγάλη χαρά μας να έρθετε ΚΕΛΥΦΟΣ κάποια στιγμή να δείτε Συντηρητή και να γνωριστούμε. Μπορώ να έχω μέιλ σας παρκαλώ?
    Μαρία του Κελύφους

  14. The world has changed in more ways than it was possible to imagine when we were little kids. If one is to survive , one has to adapt to change. Change is good and forces the individual to extend beyond of what one feels is comfortable. Niko I do hope you are adapting to change without compromising your ideals. One can only achieve when one is in a position able to exert some influence for the delivery of positive outcomes for the good of the majority.
    katalaves?

  15. Νίκο, χαθήκαμε στο «βαθύ και το ρηχό» ΠΑΣΟΚ..
    Χαίρομαι όμως που σε ξαναβρίσκω, πάντα μαχόμενο..
    Το ίδιο κάνω κι εγώ, όσο μπορώ..

    Θέλω να μιλήσουμε για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα..

    Περιμένω μηνυμά σου για να τηλεφωνηθούμε..

    Στέφανος – 24.12.09

  16. βρήκα τυχαία το site σας ωστόσο περιπλανήθηκα με μεγάλη μου χαρα…Ως Λαγκαδινού κ εγω και αγνοώντας αν το γενεαλογικό μας δένδρο συμπίπτει στέλνω τους χαιρετησμούς μου!!

  17. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ!..
    ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ!..
    Με εκτίμηση
    Σοφία Φραγκούδη-Βογιατζή

    2 Responses to “ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΙΜΙΤΖΗΣ: Η λογοτεχνία μας διαφεντεύεται από παντοδύναμα μαμούνια!”

    1.
    ΣΟΦΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΗ-ΒΟΓΙΑΤΖΗ Says:

    Δεκεμβρίου 24, 2008 at 2:49 μμ

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
    Απάντηση
    *
    Νίκος Λαγκαδινός Says:

    Δεκεμβρίου 30, 2008 at 6:18 πμ

    Ζητήσατε να επικοινωνήσω μαζί σας. Παρακαλώ! Τι ακριβώς θέλετε;
    Νίκος Λαγκαδινός
    Απάντηση
    2.
    ΣΟΦΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΗ-ΒΟΓΙΑΤΖΗ Says:
    Your comment is awaiting moderation.
    Νοεμβρίου 11, 2010 at 2:43 μμ

    ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ!..

    ΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!..
    • Έχετε σκεφθεί ποτέ πώς θα αισθανόσαστε εάν σας έκλεβαν χωρίς να χρειάζονται αντικλείδι και μάλιστα με την ΔΩΡΕΑΝ προσφορά σας οι κρατικοί και ιδιωτικοί ΦΟΡΕΙΣ, που υποτίθεται … ότι σας προστατεύουν και φροντίζουν για την δήθεν βελτίωση των συνθηκών εργασίας και ζωής σας;
    • Έχετε σκεφθεί ποτέ πώς «Νομιμοποιείται η κλοπή»;

    Πολύ απλό. Φαντασθείτε πώς είστε Ένας από τους πολλούς συγγραφείς ή Εκδότες ή Πνευματικός Δημιουργός οποιουδήποτε πνευματικού έργου, ο οποίος καταθέτει ΔΩΡΕΑΝ τα πνευματικά του δημιουργήματα στην ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ προκειμένου να του παραχωρηθεί ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ serial nuber (αποκλειστικός αριθμός) ISBN ή ΙSSN κ.λπ., και τον οποίον με τη σειρά της η ΕΘΝΙΚΗ μας Βιβλιοθήκη τον μετατρέπει σε ηλεκτρονικό τηλέφωνο skype (barcode) (το γνωστό phonebook) και διοχετεύει τα ανατυπούμενα υπ’ αυτής στις εγκαταστάσεις της αντίτυπα παγκοσμίως σε τουλάχιστον 232 κράτη εν αγνοία σας!.. σε όποια μορφή το ζητήσετε [ηλεκτρονικά (pdf, word, html κ.λπ.) ή έντυπο τύπο (φωτοτυπικά, ή ακόμη και σε μορφή βιβλίου)!..
    Έτσι πουλιούνται και ξεπουλιούνται σήμερα παγκοσμίως τα πνευματικά έργα αδιακρίτως ζωντανών και αποβιωσάντων!.. και άσε τους νόμους Περί Πνευματικών Δικαιωμάτων να ισχύουν… στην μετά θάνατον ζωή και στον φανταστικό κόσμο της Παγκόσμιας Δικαιοσύνης!..
    Για να το διαπιστώσετε και μόνοι σας αρκεί να μπείτε στον παγκόσμιο ιστό μέσω Google εκτός Ελλάδος π.χ. http://www.google.com/, ή http://www.google.pt/,
    Google UK , ή Google Australia , ή Google Canada , ή Google China,
    ή Google Japan , ή Google India , ή Google USA Map , ή Google Earth USA ,
    ή eBay USA
    και να αναζητήσετε το δικό σας πνευματικό έργο με το αντίστοιχο barcode ISBN, π.χ. 978-960-χχχχ Αμερικάνικο κέντρο συγκέντρωσης του παγκόσμιου πνευματικού θησαυρού (Amazon, http://www.worldcat.org/ πλατφόρμες think tank που δημιούργησαν οι κρατικές βιβλιοθήκες), ή 979-960-χχχχ Γαλλικό κέντρο συγκέντρωσης του Ευρωπαϊκού και επίσης παγκόσμιου πνευματικού θησαυρού (Εuropeana) δια μέσου του συστήματος «Διαδανεισμού των βιβλιοθηκών» και του συστήματος «οι Βιβλιοθήκες κινούνται»!.. Ακόμα και σεις που δεν έχετε αποκτήσει ποτέ ISBN αν επιμείνετε λιγάκι στις αναζητήσεις σας θα ανακαλύψετε και τα δικά σας πνευματικά έργα κάπου στον πλανήτη να κυκλοφορούν!.. αρκεί να τα είχατε καταθέσει στην Εθνική μας Βιβλιοθήκη!.. Το μυστικό είναι να γίνετε συνδρομητής στα πάσης φύσεως τηλεφωνικά κέντρα (phone Detectiv) που διαχειρίζονται τα πνευματικά σας δημιουργήματα με μίαν μηνιαίαν ή ετήσιαν συνδρομή και θα έχετε πρόσβαση στα πνευματικά έργα οποιουδήποτε ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ!..
    Εμπρός λοιπόν παιδιά να ξεσκεπάσουμε τους ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ, που διαπράττουν τα λεγόμενα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΠΕΡΙΛΑΙΜΙΟ!.. (παπιγιόν, ή γραβάτα δεν έχει σημασία!..)
    Καλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο!..
    http://www.metarrythmisis.gr

    Υ.Γ. Συγνώμη που άργησα να σας απαντήσω αλλά ήθελα πρώτα να ερευνήσω και να τεκμηριώσω κάθε λέξη, και κάθε σημείο στίξεως της ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ μου!..
    Με εκτίμηση
    ΣΟΦΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΗ-ΒΟΓΙΑΤΖΗ
    info(AT)metarrythmisis.gr

Αφήστε απάντηση στον/στην leonidas loizides Ακύρωση απάντησης